ວາລະສານອອກແບບ
ວາລະສານອອກແບບ
ຮ້ານອາຫານຍີ່ປຸ່ນ

Moritomi

ຮ້ານອາຫານຍີ່ປຸ່ນ ການຍ້າຍຖິ່ນຖານຂອງ Moritomi, ເປັນຮ້ານອາຫານທີ່ ນຳ ສະ ເໜີ ອາຫານຍີ່ປຸ່ນ, ຖັດຈາກມໍລະດົກໂລກ Himeji Castle ຄົ້ນພົບຄວາມ ສຳ ພັນລະຫວ່າງວັດຖຸ, ຮູບຮ່າງແລະການຕີລາຄາສະຖາປັດຕະຍະ ກຳ ແບບດັ້ງເດີມ. ພື້ນທີ່ ໃໝ່ ພະຍາຍາມຜະລິດຮູບແບບການປ້ອງກັນຫີນ Castle ໃນວັດສະດຸຕ່າງໆລວມທັງຫີນທີ່ຫຍາບແລະໂປໂລຍ, ເຫຼັກເຄືອບສີ ດຳ ຜຸພັງ, ແລະຜ້າປູໂຕະ. ຊັ້ນທີ່ເຮັດດ້ວຍຫີນອ່ອນເຄືອບຂະ ໜາດ ນ້ອຍເປັນຕົວແທນຂອງພະວິຫານ. ສອງສີ, ສີຂາວແລະສີ ດຳ, ໄຫລອອກມາຄ້າຍຄືນ້ ຳ ຈາກທາງນອກ, ແລະຂ້າມກະດານໄມ້ທີ່ຕົກແຕ່ງປະຕູເຂົ້າ, ໄປທີ່ຫ້ອງຮັບແຂກ.

ຮູບປັ້ນສາທາລະນະ

Bubble Forest

ຮູບປັ້ນສາທາລະນະ ປ່າໄມ້ຟອງແມ່ນຮູບປັ້ນສາທາລະນະທີ່ເຮັດດ້ວຍເຫຼັກສະແຕນເລດທົນທານຕໍ່ກົດ. ມັນໄດ້ຖືກສະຫວ່າງດ້ວຍໂຄມໄຟ LED RGB ທີ່ມີໂປແກມທີ່ຊ່ວຍໃຫ້ຮູບປັ້ນສາມາດປະສົບຜົນ ສຳ ເລັດໄດ້ໃນເວລາທີ່ຕາເວັນ ກຳ ນົດ. ມັນຖືກສ້າງຂື້ນເພື່ອເປັນການສະທ້ອນໃຫ້ເຫັນເຖິງຄວາມສາມາດຂອງພືດທີ່ຈະຜະລິດອົກຊີເຈນ. ປ່າໄມ້ທີ່ມີຫົວຂໍ້ປະກອບດ້ວຍເຫລໍກ 18 ລຳ / ລຳ ຕົ້ນທີ່ສິ້ນສຸດດ້ວຍມົງກຸດໃນຮູບຊົງຂອງສິ່ງກໍ່ສ້າງທີ່ມີຮູບຊົງກົມໃຫຍ່ເປັນຕົວແທນຂອງຟອງອາກາດດຽວ. ປ່າໄມ້ຟອງ ໝາຍ ເຖິງພືດບົກແລະທີ່ເປັນທີ່ຮູ້ຈັກຈາກລຸ່ມຂອງທະເລສາບ, ທະເລແລະມະຫາສະ ໝຸດ

ທີ່ຢູ່ອາໄສຂອງຄອບຄົວ

Sleeve House

ທີ່ຢູ່ອາໄສຂອງຄອບຄົວ ເຮືອນທີ່ເປັນເອກະລັກແທ້ໆນີ້ໄດ້ຖືກອອກແບບໂດຍນັກສະຖາປະນິກແລະນັກວິຊາການ Adam Dayem ທີ່ໄດ້ສັງເກດເຫັນແລະບໍ່ດົນມານີ້ກໍ່ໄດ້ຮັບ ຕຳ ແໜ່ງ ຮອງອັນດັບສອງໃນການແຂ່ງຂັນ The American-Architects US Building of the year. ເຮືອນ 3-BR / 2,5 ອາບນ້ ຳ ແມ່ນຖືກເປີດຂື້ນໃນທົ່ງຫຍ້າທີ່ເປີດ, ມ້ວນ, ໃນສະຖານທີ່ທີ່ໃຫ້ຄວາມເປັນສ່ວນຕົວ, ພ້ອມທັງຮ່ອມພູທີ່ ໜ້າ ຕື່ນຕາຕື່ນໃຈແລະວິວພູ. ໃນຂະນະທີ່ມັນສາມາດປະຕິບັດໄດ້, ໂຄງປະກອບດັ່ງກ່າວໄດ້ຖືກສ້າງຂື້ນມາເປັນຮູບສອງຫລ່ຽມຄ້າຍຄືກັນ. ເພດານໄມ້ທີ່ມີການຜະລິດແບບຍືນຍົງເຮັດໃຫ້ເຮືອນມີໂຄງສ້າງທີ່ຫຍາບຄາຍ, ເປັນການຕີຄວາມ ໝາຍ ແບບ ໃໝ່ ຂອງກະຕ່າເກົ່າໃນຮ່ອມພູຮັດສັນ.

ກະເປົາແບບຍືນຍົງ

Rhita

ກະເປົາແບບຍືນຍົງ ການຊຸມນຸມແລະການຖອດອອກແບບ ສຳ ລັບສາເຫດທີ່ຍືນຍົງ. ດ້ວຍລະບົບໂຄງສ້າງພັບປະດິດສ້າງທີ່ອອກແບບມາ, 70 ສ່ວນຂອງສ່ວນໄດ້ຖືກຫຼຸດລົງ, ບໍ່ມີກາວຫລື rivet ສຳ ລັບແກ້ໄຂ, ບໍ່ມີການຫຍິບຊັ້ນໃນພາຍໃນເຊິ່ງເຮັດໃຫ້ມີການສ້ອມແປງງ່າຍຂື້ນ, ແລະຫຼຸດລົງ 33 ເປີເຊັນຂອງບໍລິມາດຂົນສົ່ງ, ໃນທີ່ສຸດ, ຈະຂະຫຍາຍກະເປົາ ວົງ​ຈອນ​ຊີ​ວິດ. ທຸກພາກສ່ວນສາມາດຊື້ໄດ້ແຕ່ລະສ່ວນບຸກຄົນ, ສຳ ລັບການປັບແຕ່ງກະເປົາຂອງຕົນເອງ, ຫລືເຄື່ອງປ່ຽນສ່ວນຕ່າງໆ, ບໍ່ມີກະເປົາສົ່ງກັບມາທີ່ສູນສ້ອມແປງທີ່ ຈຳ ເປັນ, ປະຢັດເວລາແລະຫຼຸດຜ່ອນການ ນຳ ສົ່ງກາກບອນຂົນສົ່ງ.

ເກົ້າອີ້ໂລຫະກາງແຈ້ງ

Tomeo

ເກົ້າອີ້ໂລຫະກາງແຈ້ງ ໃນຊ່ວງ 60 ປີ, ນັກອອກແບບວິໄສທັດໄດ້ພັດທະນາເຄື່ອງເຟີນີເຈີພາດສະຕິກ ທຳ ອິດ. ພອນສະຫວັນຂອງນັກອອກແບບບວກໃສ່ກັບຄວາມຄ່ອງແຄ້ວຂອງສານເຮັດໃຫ້ສິ່ງທີ່ຂາດບໍ່ໄດ້. ທັງຜູ້ອອກແບບແລະຜູ້ບໍລິໂພກກາຍເປັນຄົນຕິດຝິນ. ມື້ນີ້, ພວກເຮົາຮູ້ເຖິງຄວາມອັນຕະລາຍດ້ານສິ່ງແວດລ້ອມຂອງມັນ. ຍັງ, ລະບຽງຮ້ານອາຫານຍັງຄົງເຕັມໄປດ້ວຍຕັ່ງພາດສະຕິກ. ນີ້ແມ່ນຍ້ອນວ່າຕະຫຼາດມີທາງເລືອກ ໜ້ອຍ. ໂລກແຫ່ງການອອກແບບຍັງຄົງເປັນທີ່ນິຍົມຂອງຜູ້ຜະລິດເຄື່ອງເຟີນີເຈີເຫຼັກ, ເຖິງແມ່ນວ່າການອອກແບບບາງຄັ້ງກໍ່ສ້າງ ໃໝ່ ຈາກທ້າຍສະຕະວັດທີ 19.

ພື້ນທີ່ສິນລະປະ

Surely

ພື້ນທີ່ສິນລະປະ ນີ້ແມ່ນສິນລະປະ, ທຳ ມະດາແລະຂາຍຍ່ອຍທັງ ໝົດ ລວມກັນໃນຊ່ອງດຽວ. ນັບຕັ້ງແຕ່ສະຖາປັດຕະຍະ ກຳ ທີ່ເປັນໂຮງງານຕັດຫຍິບເສື້ອຜ້າທີ່ເຮັດວຽກຢູ່ປະເທດ. ອາຄານທັງ ໝົດ ຮັກສາພື້ນຖານໂຄງລ່າງຂອງຝາ, ເປັນໂຄງສ້າງຂອງຊັ້ນ, ສ້າງຄວາມແຕກຕ່າງທີ່ແຕກຕ່າງກັບພາຍນອກ, ຍັງສ້າງປະສົບການໃນອະວະກາດ. ປະຖິ້ມການຕົກແຕ່ງທີ່ແຂງເກີນໄປ, ໃຊ້ການຕົກແຕ່ງທີ່ອ່ອນໂຍນບາງຢ່າງເພື່ອການສະແດງເຊິ່ງສ້າງຄວາມຮູ້ສຶກຜ່ອນຄາຍ. ຄວາມແຕກຕ່າງລະຫວ່າງການສ້າງແລະຂັ້ນຕອນເລີ່ມຕົ້ນແມ່ນມີຄວາມຍືດຫຍຸ່ນກວ່າເກົ່າ ສຳ ລັບການພັດທະນາພື້ນທີ່ແບບຍືນຍົງໃນອະນາຄົດ.