ວາລະສານອອກແບບ
ວາລະສານອອກແບບ
ລາງວັນ

Nagrada

ລາງວັນ ການອອກແບບນີ້ແມ່ນຮັບຮູ້ເພື່ອປະກອບສ່ວນເຂົ້າໃນການປົກກະຕິຂອງຊີວິດໃນລະຫວ່າງການໂດດດ່ຽວຕົນເອງ, ແລະສ້າງລາງວັນພິເສດສໍາລັບຜູ້ຊະນະການແຂ່ງຂັນອອນໄລນ໌. ການອອກແບບຂອງລາງວັນສະແດງເຖິງການຫັນປ່ຽນຂອງ Pawn ເຂົ້າໄປໃນ Queen, ເປັນການຮັບຮູ້ເຖິງຄວາມກ້າວຫນ້າຂອງຜູ້ນໃນຫມາກຮຸກ. ລາງວັນປະກອບມີສອງຮູບຮາບພຽງ, Queen ແລະ Pawn, ເຊິ່ງຖືກໃສ່ເຂົ້າໄປໃນກັນແລະກັນເນື່ອງຈາກຊ່ອງແຄບກອບເປັນຈໍານວນຈອກດຽວ. ການອອກແບບລາງວັນແມ່ນທົນທານຍ້ອນສະແຕນເລດແລະສະດວກໃນການຂົນສົ່ງໄປຫາຜູ້ຊະນະໂດຍທາງໄປສະນີ.

ໂຮງງານ

Shamim Polymer

ໂຮງງານ ໂຮງງານຕ້ອງການຮັກສາສາມໂຄງການລວມທັງສະຖານທີ່ການຜະລິດແລະຫ້ອງທົດລອງແລະຫ້ອງການ. ການຂາດໂຄງການທີ່ເປັນປະໂຫຍດທີ່ກໍານົດໄວ້ໃນປະເພດຂອງໂຄງການເຫຼົ່ານີ້ແມ່ນເຫດຜົນສໍາລັບຄຸນນະພາບທາງກວ້າງຂອງພື້ນທີ່ທີ່ບໍ່ພໍໃຈ. ໂຄງການນີ້ຊອກຫາວິທີແກ້ໄຂບັນຫານີ້ໂດຍການນໍາໃຊ້ອົງປະກອບການໄຫຼວຽນເພື່ອແບ່ງໂຄງການທີ່ບໍ່ກ່ຽວຂ້ອງ. ການອອກແບບຂອງອາຄານ revolves ປະມານສອງຊ່ອງຫວ່າງເປົ່າ. ຊ່ອງຫວ່າງເຫຼົ່ານີ້ສ້າງໂອກາດສໍາລັບການແຍກພື້ນທີ່ທີ່ບໍ່ກ່ຽວຂ້ອງກັນ. ໃນເວລາດຽວກັນເຮັດຫນ້າທີ່ເປັນເດີ່ນກາງທີ່ທຸກໆສ່ວນຂອງອາຄານແມ່ນເຊື່ອມຕໍ່ກັນ.

ການອອກແບບພາຍໃນ

Corner Paradise

ການອອກແບບພາຍໃນ ເນື່ອງຈາກສະຖານທີ່ຕັ້ງຢູ່ໃນພື້ນທີ່ຫຼາຍມຸມໃນຕົວເມືອງທີ່ມີການຈະລາຈອນຫຼາຍ, ມັນສາມາດຊອກຫາຄວາມງຽບສະຫງົບໃນບໍລິເວນທີ່ມີສຽງດັງໃນຂະນະທີ່ຮັກສາຜົນປະໂຫຍດຂອງພື້ນເຮືອນ, ການປະຕິບັດທາງດ້ານພື້ນທີ່ແລະຄວາມງາມທາງສະຖາປັດຕະ? ຄໍາຖາມນີ້ໄດ້ເຮັດໃຫ້ການອອກແບບຂ້ອນຂ້າງທ້າທາຍໃນຕອນເລີ່ມຕົ້ນ. ເພື່ອເພີ່ມຄວາມເປັນສ່ວນຕົວຂອງທີ່ຢູ່ອາໄສສ່ວນໃຫຍ່ໃນຂະນະທີ່ຮັກສາແສງສະຫວ່າງທີ່ດີ, ການລະບາຍອາກາດແລະຄວາມເລິກຂອງພາກສະຫນາມ, ຜູ້ອອກແບບໄດ້ສະເຫນີຂໍ້ສະເຫນີທີ່ກ້າຫານ, ສ້າງພູມສັນຖານພາຍໃນ. ນັ້ນແມ່ນ, ກໍ່ສ້າງອາຄານສາມຊັ້ນແລະຍ້າຍເດີ່ນທາງຫນ້າແລະຫລັງໄປຫາ atrium. , ເພື່ອສ້າງພູມສັນຖານສີຂຽວແລະນ້ໍາ.

ເຮືອນທີ່ຢູ່ອາໄສ

Oberbayern

ເຮືອນທີ່ຢູ່ອາໄສ ຜູ້ອອກແບບເຊື່ອວ່າຄວາມເລິກຊຶ້ງແລະຄວາມສໍາຄັນຂອງອາວະກາດອາໄສຢູ່ໃນຄວາມຍືນຍົງທີ່ມາຈາກຄວາມສາມັກຄີຂອງຜູ້ຊາຍທີ່ກ່ຽວຂ້ອງແລະ codependent, ຊ່ອງ, ແລະສະພາບແວດລ້ອມ; ດ້ວຍເຫດນີ້, ດ້ວຍວັດສະດຸຕົ້ນສະບັບອັນມະຫາສານ ແລະສິ່ງເສດເຫຼືອທີ່ນຳມາໃຊ້ໃໝ່, ແນວຄວາມຄິດດັ່ງກ່າວຈຶ່ງຖືກນຳມາໃຊ້ໃນສະຕູດິໂອອອກແບບ, ປະສົມປະສານຂອງເຮືອນ ແລະ ຫ້ອງການ, ເພື່ອຮູບແບບການອອກແບບທີ່ສອດຄ່ອງກັບສະພາບແວດລ້ອມ.

ການສະແດງແນວຄວາມຄິດ

Muse

ການສະແດງແນວຄວາມຄິດ Muse ແມ່ນໂຄງການອອກແບບທົດລອງສຶກສາຄວາມຮັບຮູ້ດົນຕີຂອງມະນຸດໂດຍຜ່ານສາມປະສົບການການຕິດຕັ້ງເຊິ່ງສະຫນອງວິທີການທີ່ແຕກຕ່າງກັນເພື່ອປະສົບການດົນຕີ. ອັນທໍາອິດແມ່ນ sensational ບໍລິສຸດໂດຍນໍາໃຊ້ອຸປະກອນການ thermo-active, ແລະຄັ້ງທີສອງສະແດງຄວາມເຂົ້າໃຈ decoded ຂອງ spatial ດົນຕີ. ສຸດທ້າຍແມ່ນການແປພາສາລະຫວ່າງ notation ດົນຕີແລະຮູບແບບສາຍຕາ. ປະຊາຊົນໄດ້ຮັບການຊຸກຍູ້ໃຫ້ພົວພັນກັບການຕິດຕັ້ງແລະຄົ້ນຫາດົນຕີດ້ວຍສາຍຕາດ້ວຍຄວາມເຂົ້າໃຈຂອງຕົນເອງ. ຂໍ້ຄວາມຕົ້ນຕໍແມ່ນວ່ານັກອອກແບບຄວນຮູ້ວິທີການຮັບຮູ້ຜົນກະທົບຕໍ່ພວກເຂົາໃນການປະຕິບັດ.

ຕົວຕົນຂອງຍີ່ຫໍ້

Math Alive

ຕົວຕົນຂອງຍີ່ຫໍ້ ຮູບແບບກາຟິກແບບໄດນາມິກເພີ່ມຜົນກະທົບການຮຽນຮູ້ຂອງຄະນິດສາດໃນສະພາບແວດລ້ອມການຮຽນຮູ້ແບບປະສົມ. ກາບ Parabolic ຈາກຄະນິດສາດໄດ້ດົນໃຈໃນການອອກແບບໂລໂກ້. ຕົວອັກສອນ A ແລະ V ແມ່ນເຊື່ອມຕໍ່ກັນດ້ວຍເສັ້ນຕໍ່ເນື່ອງ, ສະແດງໃຫ້ເຫັນການຕິດຕໍ່ພົວພັນລະຫວ່າງນັກການສຶກສາແລະນັກຮຽນ. ມັນຖ່າຍທອດຂໍ້ຄວາມທີ່ Math Alive ນໍາພາຜູ້ໃຊ້ໃຫ້ກາຍເປັນເດັກນ້ອຍໃນຄະນິດສາດ. ຮູບພາບທີ່ສໍາຄັນເປັນຕົວແທນຂອງການຫັນປ່ຽນແນວຄວາມຄິດທາງຄະນິດສາດທີ່ບໍ່ມີຕົວຕົນເຂົ້າໄປໃນຮູບພາບສາມມິຕິລະດັບ. ສິ່ງທ້າທາຍແມ່ນການດຸ່ນດ່ຽງການສ້າງຄວາມມ່ວນແລະມີສ່ວນຮ່ວມສໍາລັບຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍທີ່ມີຄວາມເປັນມືອາຊີບເປັນຍີ່ຫໍ້ເຕັກໂນໂລຢີດ້ານການສຶກສາ.