ວາລະສານອອກແບບ
ວາລະສານອອກແບບ
ການອອກແບບປ້າຍເຫລົ້າ

314 Pi

ການອອກແບບປ້າຍເຫລົ້າ ການທົດລອງກັບລົດຊາດເຫລົ້າແມ່ນເປັນຂະບວນການທີ່ບໍ່ເຄີຍສິ້ນສຸດເຊິ່ງ ນຳ ໄປສູ່ເສັ້ນທາງ ໃໝ່ ແລະກິ່ນຂີວທີ່ແຕກຕ່າງ. ລໍາດັບທີ່ບໍ່ມີຕົວຕົນຂອງ pi, ຕົວເລກທີ່ບໍ່ສົມເຫດສົມຜົນທີ່ມີຕົວເລກທີ່ບໍ່ສິ້ນສຸດໂດຍບໍ່ຮູ້ຕົວສຸດທ້າຍຂອງພວກມັນແມ່ນການດົນໃຈສໍາລັບຊື່ຂອງເຫລົ້າເຫລົ່ານີ້ໂດຍບໍ່ມີ sulfites. ການອອກແບບມີຈຸດປະສົງທີ່ຈະເອົາໃຈໃສ່ຄຸນລັກສະນະຕ່າງໆຂອງຊຸດເຫລົ້າ 3.14 ຢ່າງທີ່ ສຳ ຄັນແທນທີ່ຈະກັກຂັງພວກມັນໄວ້ໃນບັນດາຮູບພາບຫລືກາຟິກ. ໂດຍປະຕິບັດຕາມວິທີການ ໜ້ອຍ ທີ່ສຸດແລະງ່າຍດາຍ, ປ້າຍດັ່ງກ່າວສະແດງໃຫ້ເຫັນພຽງແຕ່ຄຸນລັກສະນະທີ່ແທ້ຈິງຂອງເຫລົ້າທີ່ເຮັດຈາກ ທຳ ມະຊາດເຫລົ່ານີ້ເທົ່າທີ່ພວກມັນສາມາດສັງເກດເຫັນໃນປື້ມບັນທຶກຂອງ Oenologist.

ກິດຈະ ກຳ ທີ່ເຮັດດ້ວຍຕີນລົດໄຟທີ່ແຂງແຮງ

Solar Skywalks

ກິດຈະ ກຳ ທີ່ເຮັດດ້ວຍຕີນລົດໄຟທີ່ແຂງແຮງ ບັນດາຕົວເມືອງຂອງໂລກ - ຄືກັບປັກກິ່ງ - ມີຂົວ ຈຳ ນວນຫລວງຫລາຍແລ່ນຜ່ານເສັ້ນເລືອດເສັ້ນທາງການສັນຈອນທີ່ຫຍຸ້ງຫລາຍ. ພວກມັນມັກຈະບໍ່ມີສະ ເໜ່, ເຮັດໃຫ້ປະທັບໃຈໃນຕົວເມືອງໂດຍລວມ. ຄວາມຄິດຂອງນັກອອກແບບໃນການຕົບເສົາຕີນລົດດ້ວຍຄວາມງາມ, ສ້າງພະລັງໄຟຟ້າແບບໂມດູນ PV ແລະຫັນປ່ຽນພວກມັນໃຫ້ກາຍເປັນຈຸດເມືອງທີ່ ໜ້າ ສົນໃຈບໍ່ພຽງແຕ່ສ້າງຄວາມຍືນຍົງເທົ່ານັ້ນແຕ່ຍັງສ້າງຄວາມຫຼາກຫຼາຍຂອງຮູບປັ້ນທີ່ກາຍເປັນສາຍຕາທີ່ ໜ້າ ສົນໃຈໃນເມືອງ. ສະຖານີສາກໄຟລົດອີເລັກໂທຣນິກຫຼືລົດຖີບໄຟຟ້າຢູ່ພາຍໃຕ້ຂົວ ນຳ ໃຊ້ພະລັງງານແສງຕາເວັນໂດຍກົງ.

ປື້ມ

ZhuZi Art

ປື້ມ ຊຸດປື້ມ ຈຳ ນວນ ໜຶ່ງ ສຳ ລັບຜົນງານທີ່ເກັບລວບລວມຂອງການຂຽນສີລະປະແລະການແຕ້ມຮູບແບບດັ້ງເດີມຂອງຈີນແມ່ນຈັດພີມໂດຍຫໍພິພິທະພັນສິລະປະ Nanjing Zhuzi. ດ້ວຍປະຫວັດສາດທີ່ຍາວນານແລະເຕັກນິກທີ່ສະຫງ່າງາມ, ຮູບແຕ້ມແລະສິລະປະພື້ນເມືອງຂອງຈີນແມ່ນມີຄ່າ ສຳ ລັບການສະແດງສິລະປະແລະການປະຕິບັດຕົວຈິງຂອງພວກເຂົາ. ໃນເວລາທີ່ອອກແບບຊຸດສະສົມ, ຮູບແຕ້ມທີ່ບໍ່ມີຕົວຕົນ, ສີສັນ, ແລະສາຍຕ່າງໆໄດ້ຖືກ ນຳ ໃຊ້ເພື່ອສ້າງຄວາມຄ່ອງແຄ້ວທີ່ສອດຄ່ອງແລະເນັ້ນພື້ນທີ່ຫວ່າງໃນຮູບແຕ້ມ. ສິ່ງທີ່ບໍ່ມີຄວາມພະຍາຍາມເກີດຂື້ນພ້ອມກັນກັບນັກສິລະປິນໃນຮູບແຕ້ມແບບດັ້ງເດີມແລະຮູບແບບການຂຽນຕົວ ໜັງ ສື.

ພັບພັບ

Tatamu

ພັບພັບ ພາຍໃນປີ 2050 ສອງສ່ວນສາມຂອງປະຊາກອນໂລກຈະອາໄສຢູ່ໃນເມືອງຕ່າງໆ. ຄວາມທະເຍີທະຍານຕົ້ນຕໍທີ່ຢູ່ເບື້ອງຫລັງ Tatamu ແມ່ນການໃຫ້ເຟີນີເຈີທີ່ຍືດຫຍຸ່ນ ສຳ ລັບຄົນທີ່ມີພື້ນທີ່ ຈຳ ກັດ, ລວມທັງຜູ້ທີ່ເຄື່ອນຍ້າຍເລື້ອຍໆ. ຈຸດປະສົງແມ່ນເພື່ອສ້າງເຟີນິເຈີທີ່ມີຄວາມລະອຽດອ່ອນເຊິ່ງລວມຄວາມເຂັ້ມແຂງດ້ວຍຮູບຊົງທີ່ສຸດ. ມັນໃຊ້ເວລາພຽງແຕ່ການເຄື່ອນໄຫວບິດ ໜຶ່ງ ເທົ່ານັ້ນເພື່ອ ນຳ ໃຊ້ອາຈົມ. ໃນຂະນະທີ່ກະດານທັງ ໝົດ ທີ່ເຮັດດ້ວຍຜ້າທີ່ທົນທານເຮັດໃຫ້ມັນມີນ້ ຳ ໜັກ ເບົາ, ສ່ວນໄມ້ເຮັດໃຫ້ມີຄວາມ ໝັ້ນ ຄົງ. ເມື່ອຄວາມກົດດັນໄດ້ຖືກ ນຳ ໃຊ້ກັບມັນ, ອາຈົມຈະແຂງແຮງເທົ່າທີ່ຕ່ອນຂອງມັນຢູ່ຮ່ວມກັນ, ຍ້ອນກົນໄກແລະເລຂາຄະນິດ.

ການຖ່າຍຮູບ

The Japanese Forest

ການຖ່າຍຮູບ ປ່າໄມ້ຍີ່ປຸ່ນແມ່ນເອົາມາຈາກທັດສະນະທາງສາດສະ ໜາ ຂອງຍີ່ປຸ່ນ. ໜຶ່ງ ໃນບັນດາສາສະ ໜາ ໃນສະ ໄໝ ບູຮານຂອງຍີ່ປຸ່ນແມ່ນ Animism. ສັດແມ່ນຄວາມເຊື່ອທີ່ວ່າສັດທີ່ບໍ່ແມ່ນມະນຸດ, ຍັງມີຊີວິດ (ແຮ່ທາດ, ຂອງປອມ, ແລະອື່ນໆ) ແລະສິ່ງທີ່ເບິ່ງບໍ່ເຫັນກໍ່ມີຄວາມຕັ້ງໃຈ. ການຖ່າຍຮູບແມ່ນຄ້າຍຄືກັນກັບສິ່ງນີ້. Masaru Eguchi ກຳ ລັງຍິງບາງສິ່ງບາງຢ່າງທີ່ເຮັດໃຫ້ຮູ້ສຶກໃນຫົວຂໍ້. ຕົ້ນໄມ້, ຫຍ້າແລະແຮ່ທາດຮູ້ສຶກເຖິງຄວາມປະສົງຂອງຊີວິດ. ແລະແມ່ນແຕ່ຂອງປອມເຊັ່ນເຂື່ອນຕ່າງໆທີ່ຍັງຄົງຢູ່ໃນ ທຳ ມະຊາດເປັນເວລາດົນນານກໍ່ຮູ້ສຶກເຖິງຄວາມຕັ້ງໃຈ. ຄືກັນກັບທີ່ທ່ານເຫັນ ທຳ ມະຊາດທີ່ບໍ່ໄດ້ຮັບການແກ້ໄຂ, ອະນາຄົດຈະເຫັນທິວທັດປະຈຸບັນ.

ການເກັບເຄື່ອງ ສຳ ອາງ

Woman Flower

ການເກັບເຄື່ອງ ສຳ ອາງ ຊຸດສະສົມນີ້ແມ່ນໄດ້ແຮງບັນດານໃຈມາຈາກຮູບຊົງເຄື່ອງນຸ່ງທີ່ແປກປະຫຼາດຂອງບັນດານາງສາວຊາວເອີຣົບຍຸກກາງແລະຮູບຊົງຂອງຕານົກ. ຜູ້ອອກແບບໄດ້ສະກັດຮູບແບບຂອງທັງສອງແລະ ນຳ ໃຊ້ພວກມັນເປັນຕົວແບບທີ່ສ້າງສັນແລະປະສົມປະສານກັບການອອກແບບຜະລິດຕະພັນເພື່ອປະກອບເປັນຮູບຊົງແລະຄວາມຮູ້ສຶກແຟຊັ່ນທີ່ເປັນເອກະລັກສະແດງໃຫ້ເຫັນຮູບແບບທີ່ອຸດົມສົມບູນແລະແບບເຄື່ອນໄຫວ.