Topography ທຽມ ເຟີນິເຈີໃຫຍ່ຄ້າຍຄືຖໍ້ານີ້ແມ່ນໂຄງການທີ່ໄດ້ຮັບລາງວັນຊະນະເລີດໄດ້ຮັບລາງວັນໃຫຍ່ຂອງສິນລະປະໃນການແຂ່ງຂັນນານາຊາດ. ຄວາມຄິດຂອງຂ້ອຍຄືການຂຸດເອົາປະລິມານທີ່ຢູ່ໃນຖັງເພື່ອສ້າງພື້ນທີ່ກວ້າງຂວາງຄືກັບຖ້ ຳ. ມັນຖືກເຮັດດ້ວຍວັດສະດຸພາດສະຕິກເທົ່ານັ້ນ. ວັດສະດຸພລາສຕິກທີ່ອ່ອນໆປະມານ 1000 ແຜ່ນປະມານ 10 ມມໄດ້ຖືກຕັດອອກເປັນຮູບວົງມົນແລະເປັນລວດລາຍຄ້າຍຄືກັບຊັ້ນ. ນີ້ບໍ່ພຽງແຕ່ເປັນສິລະປະເທົ່ານັ້ນແຕ່ຍັງເປັນເຟີນິເຈີໃຫຍ່ອີກດ້ວຍ. ເພາະວ່າສ່ວນທັງ ໝົດ ແມ່ນອ່ອນຄືກັນກັບໂຊຟາ, ແລະຜູ້ທີ່ເຂົ້າໄປໃນອາວະກາດແຫ່ງນີ້ສາມາດຜ່ອນຄາຍໄດ້ໂດຍການຊອກຫາສະຖານທີ່ທີ່ ເໝາະ ສົມກັບຮູບແບບຂອງຮ່າງກາຍຂອງຕົນເອງ.
ຊື່ໂຄງການ : Artificial Topography, ຊື່ຂອງຜູ້ອອກແບບ : Ryumei Fujiki and Yukiko Sato, ຊື່ລູກຄ້າ : .
ການອອກແບບທີ່ໂດດເດັ່ນນີ້ແມ່ນຜູ້ທີ່ໄດ້ຮັບລາງວັນການອອກແບບ ຄຳ ຂາວໃນການແຂ່ງຂັນການອອກແບບຜະລິດຕະພັນເຄື່ອງຫຼີ້ນ, ເກມແລະວຽກທີ່ມັກ. ທ່ານຄວນຈະໄດ້ເຫັນຜົນງານການອອກແບບຂອງນັກອອກແບບທີ່ໄດ້ຮັບລາງວັນຂອງ ຄຳ ຂາວເພື່ອຄົ້ນພົບເຄື່ອງຫຼີ້ນ ໃໝ່, ນະວັດຕະ ກຳ, ຕົ້ນສະບັບແລະສ້າງສັນ, ເຄື່ອງຫຼີ້ນແລະວຽກງານການອອກແບບຜະລິດຕະພັນທີ່ ໜ້າ ສົນໃຈ.